Általános Szerződési Feltételek

Általános Szerződési Feltételek - Vásárlási tájékoztató

Kérjük, olvassa el figyelmesen az Általános Szerződési Feltételeinket (továbbiakban ÁSZF).

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy, Orchidea Futár Webáruházunk használatával elfogadja az ÁSZF-ben leírt szerződési feltételeinket és adatkezelési elveinket. A 2001.évi CVIII törvény (az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről) értelmében tájékoztatjuk, hogy Orchidea Futár Webáruházunkban a megrendelés véglegesítésével az Orchidea Futár Webáruház üzemeltetője és a megrendelő között írásbeli szerződés jön létre, melyre az e dokumentációban (ÁSZF) leírt feltételek az irányadók. Az írásbeli szerződés dokumentációja a "Rendelés visszaigazolása", melyet elektronikus formában (e-mail) az Orchidea Futár Webáruház üzemeltetője és a megrendelő is megkap. A szerződés alapjául szolgáló "Rendelés visszaigazolása" dokumentációt az Orchidea Futár Webáruház üzemeltetője csak elektronikus úton tárolja, így utólagos visszakereshetősége nem garantált. A szerződés magyar nyelvű.
Szintén a fent említett törvény előírásainak megfelelően tájékoztatjuk, hogy az Orchidea Futár Webáruház üzemeltetője magatartási kódexet nem adott ki és nem csatlakozott semmilyen magatartási kódexhez, így mint üzemeltető és az Orchidea Futár Webáruház használó ügyfelek jogainak és kötelezettségeinek tekintetében kizárólag e dokumentáció (ÁSZF) az irányadó.

1. Cégadatok:

1.1 Üzemeltető:

Üzemeltető: Orchidea 96 Bt.
Székhely: 8100 Várpalota, Körmöcbánya u. 6/a.
Adószám: 27256259-1-19   Cégjegyzékszám: Cg.19-06-502766
Bejegyzést végző cégbíróság neve: Veszprém Megyei Cégbíróság

 

1.2 Ügyfélszolgálat:

Üzemeltető: Orchidea 96 Bt.
Székhely: 8100 Várpalota, Körmöcbánya u. 6/a. - kiskereskedelmi üzletünk
Nyitvatartási idő: H - P: 08:00 - 17:00;
Szombaton: 08:00 - 12:00;

Vasárnap: nagyobb alkalmakkor.
(A nyitvatartási idő fontos „virágos” napokon - pl.: Nőnap, Anyák Napja stb. - ettől eltérhet.)
Üzletvezető: Simon Andrea
Telefonos ügyfélszolgálat: +36-20-3382435
E-mail: orchidea96virag@gmail.com
Levelezési cím: Orchidea 96  Bt. 8100 Várpalota, Körmöcbánya u. 6/a.

1.3 Az oldal internetszolgáltatója:

Cégnév:                 DotRoll Kft.
Székhely:              1148 Budapest, Fogarasi út 3-5.        
E-mail:                  support@dotroll.com
Bankszámlaszám: OTP Bank NyRt. 11713005-20406563
IBAN kód:            HU06-1171-3005-2040-6563-0000-0000
SWIFT kód:          OTPV-HU-HB
Adószám:              13962982-2-42

2. Általános információk:

2.1 Vásárlás módja:

A Orchidea Futár Webáruházunkban a vásárlás a weboldal használatával történhet.

2.2 A vásárlás területi hatálya:

A Orchidea Futár Webáruházunkban jelenleg a föld bármely országából lehetséges rendelés leadása.

2.3 A Orchidea Futár Webáruház használata felhasználóink számára:
A Orchidea Futár Webáruházunkban forgalmazott termékek keresése.
A Orchidea Futár Webáruházunkban forgalmazott termékekről szöveges és képi információ megtekintése.
 A Orchidea Futár Webáruházunkban forgalmazott termékek aktuális árainak megtekintése.
Akciós termékek és újdonságok megtekintése.
Rendelés kosárba tétele, megrendelés leadása.

2.4 Árak:

Az árak magyar forintban (HUF) értendők. A termékek képei alatt, a kiskereskedelmi bruttó árak kerülnek feltüntetésre. Akciós termékek esetén minden esetben az akciós (a kedvezmény mértékével csökkentett) árak kerülnek feltüntetésre.

2.5 Regisztráció:

A vásárlásnak nem feltétele, hogy vásárlónk rendelkezzen regisztrációval. A regisztráció csak néhány lépésből álló egyszerű folyamat, ami néhány perc alatt elvégezhető. A regisztrálást csak egyszer kell elvégezni. A regisztrációval a vásárló megerősíti, hogy elolvasta, megértette és elfogadta a jelen dokumentációban szereplő feltételeket, jogokat és kötelezettségeket. A regisztrációs adatok (jelszó, számlázási adatok, szállítási adatok) megváltoztatására az ügyfélnek bármikor lehetősége van, bejelentkezés után.

3. Vásárlás menete:

3.1 A Orchidea Futár Webáruház megnyitása valamely keresőben:

3.1 Termék kiválasztása, kosárba tétel:

A termékek különböző fő-, és alkategóriákba kerültek besorolásra. A kívánt kategória kiválasztását követően megjelennek a kívánt termékek. Az alkotásokat az éppen aktuális árukészletnek megfelelően állítjuk össze.

A termékek összeállításánál külön hangsúlyt fektettünk a virágok elérhetőségére és beszerezhetőségére. Még így is előfordulhat, hogy egyes virágokat nem sikerül beszereznünk. Tekintettel arra, hogy még a legnagyobb virágüzletek kínálatában is a több ezernyi virágfajta és szín közül, adott pillanatban csupán néhány száz áll rendelkezésre, elképzelhető, hogy helyettesítünk egyes virágokat, de mindig törekszünk a megrendelt termékhez hasonló hangulatú alkotás készítésére.     

- A kínálatunkban vannak olyan termékek, melyeket akár azonnal (2-4 órán belül) el tudunk készíteni, ezek rendszerint vegyes csokrok, választható színárnyalatban "Virágkötő Választása" megjelöléssel.

- Vannak olyan termékek is, amelyek elkészítéséhez, pontosabban a bennük felhasznált virágok beszerzéséhez néhány nap szükséges. A képernyő oldalán található "keresés pontosítása" panel segítségével könnyen szűrheti a termékeket a kívánt kiszállítási céldátumnak megfelelően.

Egyes termékek (csokrok) a fotókon látható tartóedényeket nem tartalmazzák, hasonló vázákat külön vásárolhat a kapcsolódó termékek között.
A termékekhez mellékelt számos fotó csak a virágkötészeti kompozíciók hangulatát ábrázolja, nem magát a megrendelt terméket. A termék képére kattintva érhető el a termék részletes ismertetője. Ha a termék megfelelő, akkor a Megveszem gomb megnyomásával tehető a bevásárlókosárba. Lehetőség van termék keresésére is név, illetve egyéb információk alapján. Ehhez a nevet, vagy bármilyen más információt kell megadni a képernyő kereső mezőjébe, majd rá kell kattintani a nagyító ikonra.

3.2 Kosár tartalmának módosítása:

A folyamatban lévő rendelés a Kosár menüben tekinthető meg. Itt lehetőség van mennyiség módosítására, valamint a termék kosárból történő törlésére is.

3.3 Megrendelés véglegesítése:

A minimális rendelési tétel 1 db. A megrendelésnek felső határa nincs. A megrendelés véglegesítése a KIFIZETEM gombra kattintva indítható. Ezután megjelenik a Kassza.

1. lépés, Fizetési opciók: A vásárlás folytatható bejelentkezés nélkül, mint vendég vásárló vagy regisztráció után, vásárlói fiókkal, mint belépett vásárló. A vásárló a regisztráció során elfogadja a Orchidea Futár adatkezelési szabályzatát.

2. lépés, Számlázási cím: Vendég vásárlók esetén a következő lépés a számlázási adatok megadása. Regisztrált vásárlók esetén a számlázási adatok kiválaszthatók a korábbi, mentett számlázási adatok közül vagy új adatok is megadhatók.

3. lépés, Szállítási cím: Vendég vásárlók esetén a következő lépés a szállítási adatok megadása. Regisztrált vásárlók esetén a szállítási adatok kiválaszthatók a korábbi, mentett szállítási adatok közül vagy új adatok is megadhatók.

4. lépés, Szállítás módja: A vásárló a szállítási cím megadásával információt biztosít a Orchidea Futár webáruház rendszerének, hogy az automatikusan kiszámítsa és meghatározza a kiszállítás lehetséges módját és költségét. Választható még személyes átvétel is.
A megjegyzés rovatban kérjük megadni a szállítással kapcsolatos különleges körülményeket. Pl.: Rossz a csengő, kopogtasson a futár. Idős a címzett sokáig tart, mire kiér a kapuhoz. stb.

5. lépés, Szállítás dátuma/ideje: Ebben a lépésben a Orchidea Futár webáruház rendszere (21 napra előre) felkínálja a lehetséges kiszállítási időintervallumokat, melyek közül kiválaszthatja a vásárló a neki leginkább megfelelőt.
Kegyeleti alkotások, temetésekre szánt kiszállítása esetén adja meg a temetés pontos idejét, majd válassza azt az időintervallumot, mely tartalmazza az adott időpontot.

6. lépés, Fizetés módja: A vásárló választhat az üzletben személyes készpénzes vagy bankkártyás fizetés, átutalás és online bankkártyás fizetések között.
Átutaláshoz szükséges adatok:
Orchidea 96 Bt. (Orchidea Futár Webáruház)
8100Várpalota, Körmöcbánya u. 6/a.
számlaszám: 73900212-18212653-00000000
Takarékbank Zrt.


Online bankkártyás fizetés:
Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.



Orchidea Futár Webáruházunk részére a Barion Payment Inc. (1117 Budapest, Infopark sétány 1.) biztosítja az online kártyaelfogadás lehetőségét, biztonságos, SSL protokollt használó kártyaelfogadó rendszere által. Bankkártyás fizetéskor Önt átirányítjuk a Barion Payment Inc. fizetőoldalára, így a fizetés közvetlenül a Barion Payment Inc. által üzemeltetett, a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik, és nem a Orchidea Futár Webáruház oldalán. Az internetes áruház az Ön kártya-, illetve a mögötte álló számla adatainak, számának, lejárati dátumának semmilyen formában nincs birtokában, abba betekintést nem nyerhet!

7. lépés, Rendelés megerősítése: A vásárló ebben a pontban ellenőrízheti és véglegesítheti a megrendelését a rendelés megerősítése gomb segítségével.

3.4 Megrendelés visszaigazolása:

Sikeres megrendelés esetén a megrendelő a megadott e-mail címére érkezik meg a megrendelés visszaigazolása. A megrendelés visszaigazolásának meg kell történnie 24 órán belül. Amennyiben ez idő alatt a visszaigazolás nem történik meg, a vásárlót nem köti a megrendelés. A gyakorlati tapasztalatok alapján ez a visszaigazolás néhány perc alatt megérkezik. Amennyiben ez a visszaigazoló levél nem érkezik meg kérjük, ellenőrizze a levelező programja spam mappáját és/vagy vegye fel a kapcsolatot az "Ügyfélszolgálat" fejezetben leírt elérhetőségeken keresztül.

3.5 Rendelés feldolgozása

Rendelések leadása minden nap 0-24 óra között lehetséges. A beérkezett megrendeléseket munkanapokon 8:00 - 17:00, szombaton 9:00-12:00, között dolgozzuk fel. Amennyiben a rendelés nem a fent megadott időszakokban érkezett be, akkor azok feldolgozása a következő munkanapon történi meg. Mivel a termékekről megjelenített képek csak illusztrációk! A fotókon szereplő csokrok, kompozíciók csak színkombinációkat, hangulatokat mutatnak be. Tekintettel arra, hogy a virágok és zöldek nagy része csak időszakosan elérhető árucikk előfordulhat, hogy a kiválasztott csokor, kompozíció valamelyik összetevője nincs készleten. Ilyen esetben az Orchidea Futár Webáruház fenntartja a jogot, hogy egy minőségében, stílusában, formájában, tartalmában és méretében hasonló termékkel helyettesítse a megrendelt terméket.

3.6 A megrendelés kiszállítása

A megrendelt termékek kiszállítását az Orchidea Futár és partnerei végzik.

A szállítás rendszerint nyitvatartási időben történik!

A számos, webáruházban értékesítő és a virágküldemények házhozszállításával foglalkozó vállalkozásokhoz hasonlóan a mi webáruházunkban is lehetőséget biztosítunk a kiszállítások időzítésére. Így több időzített kiszállítási időszak, napszak közül is választhat, pl. akár azonnali (1-2 órán belüli), aznapi, 1-2 napos, stb. A megrendelők általában 1-2 napos kiszállítást kérnek.
A megrendelés folyamata során kérjük, válassza ki az Ön számára legmegfelelőbb időszakot a kiszállításhoz. A kiszállítások idejét a választott napon és órán belül nem tudjuk percre pontosan behatárolni.

A szállítás rendszerint nyitvatartási időben történik! A megrendelés folyamata során kérjük, válassza ki az Ön számára legmegfelelőbb időszakot a kiszállításhoz. A kiszállítások idejét nem tudjuk percre pontosan behatárolni.
A rendelési folyamat 5. lépése a Szállítás dátuma és ideje. Ebben a lépésben a Orchidea Futár webáruház rendszere (21 napra előre) felkínálja a lehetséges kiszállítási időintervallumokat, melyek közül kiválaszthatja a vásárló a neki leginkább megfelelőt.

Az esetleges kiszállítási díjakat a Szállítással kapcsolatos információk menüpont alatt tekintheti meg.

Kegyeleti alkotások, temetésekre szánt kiszállítása esetén adja meg a temetés pontos idejét, majd válassza azt az időintervallumot, mely tartalmazza az adott időpontot. Temetési koszorúk, sírpárnák, sírcsokrok esetében a temetés kezdete előtt 1-1,5 órával szállítjuk ki a megrendelt kompozíciókat. Az Orchidea Futár Webáruházunkban rendelt termékek személyes átvételére előre egyeztetett időpontban van lehetőség, kiskereskedelmi üzletünkben, a kapcsolat menüpontban megjelölt címen.

3.7 Fizetés

A vásárló választhat az üzletben személyes készpénzes vagy bankkártyás fizetés, átutalás és online bankkártyás fizetések között.

Átutaláshoz szükséges dadatok:
Orchidea 96 Bt. (Orchidea Futár Webáruház)
8100 Várpalota, Körmöcbánya u. 6/a.
számlaszám: 73900212-18212653-00000000
Takarékbank Zrt.


Online bankkártyás fizetés:
Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.



Orchidea Futár Webáruházunk részére a Barion Payment Inc. (1117 Budapest, Infopark sétány 1.) biztosítja az online kártyaelfogadás lehetőségét, biztonságos, SSL protokollt használó kártyaelfogadó rendszere által. Bankkártyás fizetéskor Önt átirányítjuk a Barion Payment Inc. fizetőoldalára, így a fizetés közvetlenül a Barion Payment Inc. által üzemeltetett, a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik, és nem az Orchidea Futár Webáruház oldalán. Az internetes áruház az Ön kártya-, illetve a mögötte álló számla adatainak, számának, lejárati dátumának semmilyen formában nincs birtokában, abba betekintést nem nyerhet

4. Szállítási és csomagolási díjak:

4.1 Szállítás díj

A kiszállítással kapcsolatban felhívjuk szíves figyelmüket, hogy azt éppen aktuális kiszállítási díjakat a rendelési folyamat során határozza meg a rendszer.

4.2 Csomagolás díja:

Csomagolási díjat nem számítunk fel az Orchidea Futár által kiszállított megrendelésekre.

5. Elállási jog:

5.1 Az elállási jogot részletesen a 45/2014. (II. 26.) kormányrendelet szabályozza. A Vásárló a szerződéstől 14 napon belül indoklás nélkül elállhat. Az elállási jog kezdete az áru átvétele. Amennyiben a Vásárló élni kíván az elállási joggal úgy köteles az elállási szándékát tartalmazó elállási nyilatkozatot az alábbi elérhetőségek egyikére elküldeni:
E-mailen: orchidea96virag@gmail.com

Cím: Orchidea 96  Bt. 6800, Várpalota, Körmöcbánya u. 6/a.
Telefonon: +36-20-3382435 (nyitvatartási időben)

Abban az esetben, ha az elállási szándékát postai úton juttatja el hozzánk a levelét a termék átvételét követően 14 napon belül adhatja fel. (A feladás időpontjának egyértelmű meghatározhatósága miatt kérjük, ajánlott levélben adja fel elállási nyilatkozatát.) Az elállási nyilatkozatnak tartalmaznia kell:
a vásárló adatait (név, lakcím, elérhetőségek), a megrendelés és számla számot,
a termék adatokat (cikkszám, név), az összeg visszafizetésének módját.
Az elállási jog esetén áruházunk a fogyasztó által kifizetett teljes összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő 14 napon belül visszatéríti.
A visszafizetett teljes összeg tartalmazza a termék vételárát, a szállítási költséget. A Vásárló elállás esetén köteles a megrendelt terméket az Orchidea 96  Bt. (Orchidea Futár Webáruház) 8100 Várpalota, Körmöcbánya u. 6/a. címre késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, amennyiben a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket (tehát nem kell megérkezni 14 napon belül). A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. (Portós csomagokat nem veszünk át.) A megrendelőt ezen felül egyéb költség nem terheli. A Szolgáltató jogosult a Vásárló által kifizetett teljes összeg visszafizetését mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy a Vásárló nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte. A termék visszajuttatását követően tanuk jelenlétében ellenőrzésre kerül a csomag tartalma. Teljes értékű termék esetén történik meg a visszatérítés. Az összeg visszautalásával kapcsolatban a vásárlót semmilyen költség nem terheli. A Vásárlót terheli annak bizonyítása, hogy az elállási jogot a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. §-ban meghatározottak szerint gyakorolja.

5.2 Kivételek:
A Vásárlót megillető elállási és felmondási jog alóli kivételek:

- olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;

- romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;
(a vágott virágok, cserepes növények e csoportba tartoznak!!!)

- olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;

6. Reklamációk, panaszok kezelése:

A munkánk során arra törekszünk, hogy mindenki a megrendelt árukat tökéletes minőségben kapja meg. Ennek ellenére előfordulhatnak hibák. Ezért arra kérjük, hogy bármilyen panasza, észrevétele van, jelezze ügyfélszolgálatunk felé.
Telefonos ügyfélszolgálat: +36-20-33-82-435                                                         E-mail: orchidea96virag@gmail.com
Cím: Orchidea 96 Bt. (OrchideaviragFloraFutár Webáruház) 8100 Várpalota, Körmöcbánya u. 6/a. Megkeresése után felvesszük önnel a kapcsolatot.

7. Felelősség korlátozás:

A Orchidea Futár Webáruházunkban történő vásárlás feltételezi a vásárló részéről az internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a felmerülő hibákra. A termékjellemzőket a termék információs oldalából tudhatja meg részletesebben. Az esetleges elírásokból, tévesen megadott adatokból eredő károkért nem vállalunk felelősséget.
A Orchidea Futár Webáruházunk nem hozható összefüggésbe az alábbi előforduló esetekkel:
-Az interneten küldött és/vagy fogadott bármilyen adat fogadása, küldése, vagy elvesztése.
-Illetéktelen behatolás a vásárló számítógépébe, számítógépes hálózatába.
-Bármilyen működési hiba az internetes hálózatban, ami megakadályozza a webáruházunk működését a vásárló számítógépén.
-Bármely szoftver nem megfelelő működése.
-Bármilyen programhiba, vagy technikai hiba és azok következményei.
A Orchidea Futár Webáruházunk fenntartja magának a jogot, hogy az árakat, vásárlási feltételeket és egyéb költségeket módosítsa. A változás az áruházunk weboldalán történő megjelenéstől aktuális. Az a vásárló, aki nem ért egyet a változásokkal, nem jogosult az áruházunk használatára. Termékajánlataink, Akcióink visszavonásig, vagy a készlet erejéig érvényesek.

8. Szerzői jogok:

Az áruházunk weboldalán található valamennyi szöveg, grafikai elem, illusztráció, kép, hang és videó anyag szerzői jog alatt áll. Ezek használata csak az üzemeltető előzetes írásbeli engedélye alapján lehetséges.

9. Egyebek:

Felhasználó a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos panaszait az alábbi elérhetőségeken tudja bejelenteni:

Orchidea 96 Bt. (Orchidea Futár Webáruház)
Telefonos ügyfélszolgálat: +36-20-33-82-435 E-mail: orchidea96virag@gmail.com
Levelezési cím: Orchidea 96 Bt. 8100 Várpalota, Körmöcbánya u. 6/a.
Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság
1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C.
Levelezési cím: 1530 Budapest, Postafiók: 5.
Telefon: +36-1-391-1400
Fax: +36-1-391-1410
E-mail:
ugyfelszolgalat@naih.hu
Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság
Cím: 1088 Budapest, József krt. 6.
Levelezési cím: 1428 Budapest, Pf.: 20.
Központi telefonszám: +36-1-459 4800
Faxszám: +36-1-210 4677
Illetékes Területi Főfelügyelőség elérhetősége mely az alábbi linken érhető el:

http://www.nfh.hu/magyar/informaciok/elerheto/teruleti
A vállalkozás székhelye szerint illetékes békéltető testület:
Veszprém Megyei Békéltető Testület

8200 Veszprém, Radnóti Miklós tér 1,

Telefonszáma: (88)814-111
Fax száma: (88) 412-150
E-mail cím: info@bekeltetesveszprem.hu